Služby pre partnerov 2018-08-07T16:16:32+00:00

Pre partnerov

Spoločným menovateľom nášho zamerania vo vzťahu k partnerom je „kvalita vysokej produkcie“.
Či ide o akvizíciu, retenciu, upsell alebo cross sell, naša výzva je jednoduchá a transparentná. Stačí totiž, ak si nás partner porovná s konkurenciou na rovnakom projekte. Len benchmark urobí jasno pri rozhodnutí, ktoré môže znamenať dlhodobý trend pre obchod pričom treba starostlivo vyhodnotiť aj kvalitatívne ukazovatele, za ktorými sa skrýva vzťah s klientom a následné referencie. Našou doménou nie je okamžitý a často veľmi krátkodobý zisk, ale dlhodobý vzťah, ktorý dáva možnosť partnerom oprieť sa o spoločné skúsenosti. Dôvera, na ktorej nám veľmi záleží, dokáže v rozhodujúcich momentoch podporiť maximálnu možnú mieru kreativity a istoty v strategických krokoch, napríklad pri tvorbe produktov a databáz.
Vo všetkom, čo robíme dlhodobo, je pre nás dôležitý náskok pred konkurenciou. Tento postoj je jednoduchý, transparentný a dostatočne motivačný na to, aby sme nezaspali dobu.
V neposlednom rade sa môžete oprieť o naše skúsenosti s Úradom na ochranu osobných údajov, s Telekomunikačným úradom alebo SOI. Procesy a bezpečnosť, tak ako ich máme nastavené, nie sú len na papieri a neustále sa v tejto problematike vzdelávame.

Mám záujem o služby

Zákaznícka Infolinka (+421) 037/3260 333

Podporu pre našich zákazníkov zabezpečujeme na zákazníckej infolinke, ktorá je k dispozícii v pracovné dni od 8:00 – 16:00. Nakoľko sa jedná o pasívnu linku, dovoľujeme  si oboznámiť Vás so základnými zásadami jej používania.
Dôležité je pozorne si vypočuť znenie nahrávky, ktorá zaznie vždy po zavolaní na číslo infolinky alebo po stlačení príslušnej voľby.

  • Volanie na infolinku spoločnosti SIMIO s.r.o. nie je bezplatné. Minúta hovoru je spoplatnená podľa sadzobníku poskytovateľa Vašich hlasových služieb v cene volania na pevnú linku.

  • Počet klientov volajúcich počas pracovnej doby je vysoký, doba čakania na spojenie s operátorom preto môže dosiahnuť až 20 minút.

  • Aby ste si ušetrili náklady na volanie, voláme Vám naspäť a to maximálne do 40 minút. To ale až po stlačení príslušnej voľby na klávesnici Vášho telefónneho aparátu.

  • Záznamník Vás vyzve stlačiť voľbu.

  • Voľbu na klávesnici Vášho telefónneho aparátu stlačte až po ukončení výzvy.

  • Pokiaľ máte na svojom mobilnom zariadení skryté číslo, nemáme sa Vám kam dovolať, nevidíme totiž Vaše telefónne číslo.

Máte otázky? Napíšte Nám!