Call centrum v novom šate
Jedno z našich call centier sa nachádza aj v Zlatých Moravciach, vzniklo v roku 2012. Väčšina zamestnancov pri vykonávaní svojej práce v rôznych odvetviach a pracovných zaradeniach podľahne časom stereotypu a dostaví sa častokrát aj syndróm prevádzkovej slepoty. Na človeka vplývajú kolegovia, pracovná morálka, komunikácia medzi zamestnancom a jeho nadriadeným ale aj priestory, v ktorých zamestnanec pracuje.
Nakoľko jednou z našich kľúčových priorít je aj starostlivosť o zamestnancov, práve preto sme sa rozhodli priestory na call centre zrenovovať. Práce prebehli v júni a v priestoroch sme menili koberce, maľovali a menili nábytok.
Aby sme dali priestor aj našim zamestnancom, pýtali sme sa na ich názory v nových priestoroch.
Henrieta Baloghová:
V porovnaní ako to tu bolo predtým sa mi to páči oveľa viac. Veľkým prínosom je pre nás nová klimatizácia, pretože sa vieme lepšie sústrediť na prácu.
Klaudia Solčianska:
V miestnosti kde sa nachádza projekt Telekom hlas, je to priestrannejšie, útulnejšie a je tam viac miesta na naše meetingy aj prístup k tabuli. V našej prolongačnej miestnosti sa mi to tiež veľmi páči. Uzavriem to tým, že sa mi páči jedálenský stôl kde sa všetci na obed stretneme a utužujeme vzťahy.
Zuzana Mócová:
Celkovo sa mi to páči, lepšie sa pracuje vo vynovených priestoroch. Oceňujem aj to že našej firme záleží na tom aby sme sa cítili príjemne a tým pádom sa nám aj lepšie pracuje. Bolo pre mňa príjemnou zmenou to, že počas prerábania sme chodili na iné call centrum, konkrétne do Nitry. Spoznala som nových ľudí a všeobecne sme z toho mali jeden veľký pracovný výlet.
Soňa ( team leader):
Táto zmena je pre nás veľmi príjemná, pretože to pôsobí usporiadanejšie ako predtým, máme lepší dohľad na operátorov. Prínosom je aj nová klimatizácia. Operátori pracujú v príjemnom prostredí počas horúcich letných dní. Veľkou zmenou sú aj nové koberce, ktoré sú elegantné a mäkké.
Ľubomír (riaditeľ):
Zrenovované priestory pôsobia vzdušnejšie, svetlejšie a s novou klimatizačnou jednotkou sa aj lepšie chladí a čistí vzduch. Moja neskonalá vďaka za pomoc patrí firme Pramos, Martinovi (IT), Karolovi (kvalita), Radkovi (leader NZ), Milošovi (IT) a Džanymu (leader NR). V neposlednom rade ďakujeme za trpezlivosť všetkým zamestnancom zo ZM, ktorí chodili v dobe odstávky pracovať do NR a prajem veľa úspechov v kultúrnejšom prostredí. Cítim sa tam teraz natoľko dobre, že sa ma tam nebudú vedieť zbaviť.
Veríme, že vynovenie priestorov prinesie do našej spoločnosti ešte viac pozitívnej energie a zamestnancom želáme dobré výsledky.

Projekt: Prolongácie

Projekt: Telekom Hlas

Spoločenská miestnosť