Home/Nezaradené/Call centrum v novom šate

Call centrum v novom šate

Jedno z našich call centier sa nachádza aj v Zlatých Moravciach, vzniklo v roku 2012. Väčšina zamestnancov pri vykonávaní svojej práce v rôznych odvetviach a pracovných zaradeniach podľahne časom stereotypu a dostaví sa častokrát aj syndróm prevádzkovej slepoty. Na človeka vplývajú kolegovia, pracovná morálka, komunikácia medzi zamestnancom a jeho nadriadeným ale aj priestory, v ktorých zamestnanec pracuje.

Nakoľko jednou z našich kľúčových priorít je aj starostlivosť o zamestnancov, práve preto sme sa rozhodli priestory na call centre zrenovovať. Práce prebehli v júni a v priestoroch sme menili koberce, maľovali a menili nábytok.

Aby sme dali priestor aj našim zamestnancom, pýtali sme sa na ich názory v nových priestoroch.

Henrieta Baloghová:

V porovnaní ako to tu bolo predtým sa mi to páči oveľa viac. Veľkým prínosom je pre nás nová klimatizácia, pretože sa vieme lepšie sústrediť na prácu.

Klaudia Solčianska:

V miestnosti kde sa nachádza projekt Telekom hlas,  je to priestrannejšie, útulnejšie a je tam viac miesta na naše meetingy aj prístup k tabuli. V našej prolongačnej miestnosti sa mi to tiež veľmi páči. Uzavriem to tým, že sa mi páči jedálenský stôl kde sa všetci na obed stretneme a utužujeme vzťahy.

Zuzana Mócová:

Celkovo sa mi to páči, lepšie sa pracuje vo vynovených priestoroch. Oceňujem aj to že našej firme záleží na tom aby sme sa cítili príjemne a tým pádom sa nám aj lepšie pracuje. Bolo pre mňa príjemnou zmenou to, že počas prerábania sme chodili na iné call centrum, konkrétne do Nitry. Spoznala som nových ľudí a všeobecne sme z toho mali jeden veľký pracovný výlet.

Soňa ( team leader):

Táto zmena je pre nás veľmi príjemná, pretože to pôsobí usporiadanejšie ako predtým, máme lepší dohľad na operátorov. Prínosom je aj nová klimatizácia. Operátori pracujú v príjemnom prostredí počas horúcich letných dní. Veľkou zmenou sú aj nové koberce, ktoré sú elegantné a mäkké.

Ľubomír (riaditeľ):

Zrenovované priestory pôsobia vzdušnejšie, svetlejšie a s novou klimatizačnou jednotkou sa aj lepšie chladí a čistí vzduch. Moja neskonalá vďaka za pomoc patrí firme Pramos, Martinovi (IT), Karolovi (kvalita), Radkovi (leader NZ), Milošovi (IT) a Džanymu (leader NR). V neposlednom rade ďakujeme za trpezlivosť všetkým zamestnancom zo ZM, ktorí chodili v dobe odstávky pracovať do NR a prajem veľa úspechov v kultúrnejšom prostredí. Cítim sa tam teraz natoľko dobre, že sa ma tam nebudú vedieť zbaviť.

Veríme, že vynovenie priestorov prinesie do našej spoločnosti ešte viac pozitívnej energie a zamestnancom želáme dobré výsledky.

Projekt: Prolongácie

Projekt: Telekom Hlas

Spoločenská miestnosť

2018-03-28T15:15:43+00:00